BMW M3 GTS

Iata primele imagini si primul film cu BMW M3 GTS. Se pare ca pana la urma GTS este numele ultimei creatii a departamentului Motorsport de la BMW, si nu GT4 sau CSL cum multi dintre noi credeau ca o sa fie.

Mii de fani BMW din intreaga lume au asteptat acest M3 GTS. Este o masina sport pura, dezvoltata pe circuit dar perfect legala si pentru circulatia de pe drumurile publice.

imagedispatcher

Jantele exclusive de 19 inches cu anvelope de 225/35 in fata si 285/30 pe spate si culoarea portocalie electrizanta atrag imediat orice privire. Printre spitele jantelor de aluminiu se pot vedea etrierii de la sistemul de franare ce au 6 pistonase pe fata si 4 pe spate.

Rotile ocupa tot spatiul de sub aripa, dar daca ne uitam atent putem observa un alt element sportiv. Arcurile galbene imprimate cu logo-ul M ne dezvaluie ca masina beneficiaza de un sistem de suspensie ajustabil in duritate si inaltime.

Un pasionat va observa imediat si eleronul spate si buza reglabila a spoilerului fata. Un lucru este sigur : masina asta e o chestiune foarte serioasa. Nu numai ca se poate obtine un nivel de apasare aerodinamica foarte bun, dar se si poate regla atat pe fata cat si pe spate. Virajele rapide abia asteapta sa-l intampine pe BMW M3 GTS, dar acesta le va lasa in urma foarte repede.

„Modelul M3 de serie este o masina foarte echilibrata ce a preluat elemente ce in trecut au fost disponibile doar pentru CSL, cum ar fi spre exemplul acoperisul din fibra de carbon.” Astfel inginerii au trebuit sa munceasca mai mult si sa vina cu alte noutati. Scaunele foarte usoare, conturate in jurul soferului si pasagerului erau un must-have pentru o astfel de masina.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=n7G6K-i4soQ[/youtube]

Tot pentru reducerea totala a greutatii s-au folosit materiale speciale pentru izolare, elemente usoare pentru interiorul masinii, Macrolon pentru geamurile spate, s-a renuntat la sistemul de aer conditionat, navigatie, radio si la intreaga bancheta spate. Chiar si noile tobe din carbon ,care pe langa sunetul pe care-l scot, sunt mai usoare decat cele de la modelul de serie. Greutatea finala a masinii ajunge la 1490 kg cu 190 mai putine ca la modelul de serie.

S-au luat si cateva masuri indispensabile sigurantei : caroseria usoara a masinii a fost pregatita pentru instalarea unui sistem de centuri in 6 puncte necesare pe circuit si s-au prevazut si locuri de prindere pentru structura din bare ce inlocuieste bancheta spate. Un extinctor si un comutator pentru taierea alimentarii sunt disponibile in masina.

Masina dispune de o cutie cu 7 viteze si dublu ambreiaj. Dar cel ce sta in lumina reflectoarelor este motorul masinii. Exclusiv pentru M3 GTS, inginerii ce au construit motorul de pe M3, ce a fost incoronat de curand ca motorul anului la categoria sa, au reusit o noua performanta : 4.4 litri si 450 de cai putere. La urma urmei unul dintre scopuri este ca GTS sa bata timpul legendarului M3 CSL de pe Nurburgring. Ultimele teste ne fac sa credem ca se va intampla acest lucru.

Primele exemplare ce urmeaza a fi livrate vor fi in mai anul viitor in Germania la pretul de 115.000 EURO. Masina va fi disponibila si in alte tari incepand cu vara anului 2010.

[Sursa : m-power]
BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account